مردخونه_زن زندگی

ما بهترین وبلاگ نیستیم.ولی،بهترین ها وبلاگ مارو انتخاب کردن

شد به پا جشن عروسی!!!!


باز شوهر بی بهانه
با ادایی کودکانه

 

هیکل چون استوانه
میکند غر غر به خانه

 

یادم آید روز اول
گردنش کج, دست و پا شل

 

پیش بابا موش می شد
سرخیش تا گوش می شد

 

دختری افتاده بودم
مهربان و ساده بودم

 

نرم و نازک
شاد و چابک

 

چشمهایم همچو آهو
عطر موهایم چو شب بو

 

می شنیدم از لب او
حرفهایی همچو جادو:

 

من غلام خانه زادت 
جان دهم هر دم به یادت

 

گر نیایی خانه ی من
می گریزد روحم از تن من

 

بعد از آن گفتار زیبا
خام گشتم من همانجا

 

شد به پا جشن عروسی
کیک و شام و دیده بوسی

 

بعد از آن دیگر ندیدم
هرگز آن اوقات بی غم

 

قسمتم یک مرد جانی
اندکی لوس و روانی

 

بی اراده همچو یابو!
پرخور و مغرور و پر رو

 

بشنو از من جان خواهر
هر که کرد این دوره شوهر

 

خاک بر سر گشت و حیران
شد پشیمان,شد پشیمان, شد پشیمان



#طنز_زناشویی


منبعشم از وبلاگ فرشته بی بال

مبارکه
مبارک‌صاحبش باشه...😉
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۱۰:۲۸ سایت تفریحی چفچفک
وا ویلا لیلی...

بشنو از من جان خواهر
هر که کرد این دوره شوهر

 

خاک بر سر گشت و حیران
شد پشیمان,شد پشیمان, شد پشیمان




😂😂😉😉
موفق باشید!!
ممنون از شما. همچنین
عجب ... آقا ترویج ازدواج نکردن میکنی اونم با طنز!!!
در واقع تبلیغ ازدواج با شیوه ی درسته... یه شوهر درست حسابی منطقی‌کاری و خوب یا یک‌ همسر منظم با شخصیت با خونه داری بیست👌😉
شنبه ۴ شهریور ۹۶ , ۱۹:۴۳ سیّد محمّد جعاوله
چه تبلیغ جانانه ای
تبلیغ از چی؟؟؟
😢😢 
خب چرا هم ساز من می‌رقصید 😂😂
تازه داشتم ریتم می‌گرفتم 😂
ههههه موفق باشی
خیلی جالب بود :))
سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام و احترام
چند خطی راجب به این وبلاگ نوشتم ممنون میشم 1 دقیقه از وقتتون رو صرف کنید و این مطالب رو بخونید

این وبلاگ حاصل تجربیات کسب شده توسط یک زوج میباشد
اینجا ما نظراتمون رو به کسی تحمیل نمیکنیم
فقط باهم مشورت میکنیم
و از اطلاعات خودمون میگیم
در بعضی زمینه هاهم که تجربیاتمون کافی نیست از سایت های دیگر کمک میگیرم که منبع اونهارو اخر مطلب ذکر میکنیم
و مهم تر از اینکه از تجربیات شما ها استفاده میکنیم
ممنونم از تموم کسایی که نظراتشون رو برای ما ارسال میکنن
دوستتون داریم
Designed By Erfan Powered by Bayan