مردخونه_زن زندگی

ما بهترین وبلاگ نیستیم.ولی،بهترین ها وبلاگ مارو انتخاب کردن

آخه چررررررررررا؟؟؟


‏اگه قرار نیست بعد از نهارِ یه روز تعطیل اینجوری بگذره

 پس واسه چی ازدواج میکنید؟

تعطیل و غیر تعطیل نداره .همیشه همینه
خدا لعنت کنه اون کسی رو که این کوفتی ها رو اختراع کرد 
دیگه زندگی نداریم
حس میکنم از یه طرف دیگه به قضیه نگا میکنی شما!!!!!!!!!!
شایدم من با ابهام نوشتم پستمو 
خیلی هم عالی :)
صددرصد
خب شما بگید منظورتون چیه ؟من که متوجه نشدم
مرد خونه اگه شما هستید سه نصف شب پست نمیذاشتید:)
منظور اینکه یکی از معیار های اصلی برای ازدواج همین بازی کردن و شاد بودن با زنه  
بعدش اینکه یکم دقت کنید حضور من کمرنگ تر شده و بیشتر ساعت 3 4 5 صبح پست میزارم دلیلشم اینه که صب 8 بیدارمیشم تا 3 و 4 صبح فردا کار میکنم و انقدر سرم شلوغه روز اصلا نمیتونم بیام پای لب تابم
😂😂😂 
اون بانوی بهار که کامنت گذاشته گیجه علتش بی شوهریه 😂😂😂
ان شاء الله در آینده این چنین بگذره واسم 😉 
آره واقعا حیف نی 
ان شالله
عجب😄😄
بله:)
بله!!!

موفق باشید!!
بله؟؟؟
دوشنبه ۲۷ شهریور ۹۶ , ۲۰:۳۲ سیّد محمّد جعاوله
خوش می گذره همیشه
حالتون خوش باد
ممنونم
همچنین شما
دیگه خودت میدونی دیگه :|
من؟
به نظر میاد دوستان اصل قضیه رو متوجه نشدن

آره مرد خونه جان ، گیم خیلی خوبه اصلا یکی از معیارهای اساسی من برای همسر آینده PS4 دو نفرس :))
دقیقا همینه
حس میکنم اصل قضیه رو متوجه نشدن
الان یه سوال برا من پیش امده
مرده چرا کفش داره؟
کفشه؟؟؟؟فک کنم جوراب باشه ها
چون ایران نیست
که
زنه نزاره
دلیل خوبیه اینم
آقا علیرضا خیلی بی ادبی  که این حرفها رو نوشتی
از خدا میخوام مریضیتون رو شفا بده

در ضمن من در ابتدا فک کردم گوشی دستشون هست 
بعد متوجه موضوع شدم 
😂😂
من عذر خواهی می کنم فک کنم سوءتفاهم پیش اومده 
شنبه ۱ مهر ۹۶ , ۰۸:۵۱ مریــــ ـــــم
کفشه
:|
خب خارجین دیه
نظر خاصی ندارم:|
عجب!!!!
پستتون عالى بود ببخشین دیر سر زدم واقعا زندگى با همینا زنده گیه وگرنه که مرده اى هستیم متحرک😊
در ضمن بابا بزرگ خان بدجنسى نکن😉 خطاب به علیرضا خان
ممنونم از شما
پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶ , ۱۸:۵۸ دختــــری از تبــار فاطمه
قسمت همه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام و احترام
چند خطی راجب به این وبلاگ نوشتم ممنون میشم 1 دقیقه از وقتتون رو صرف کنید و این مطالب رو بخونید

این وبلاگ حاصل تجربیات کسب شده توسط یک زوج میباشد
اینجا ما نظراتمون رو به کسی تحمیل نمیکنیم
فقط باهم مشورت میکنیم
و از اطلاعات خودمون میگیم
در بعضی زمینه هاهم که تجربیاتمون کافی نیست از سایت های دیگر کمک میگیرم که منبع اونهارو اخر مطلب ذکر میکنیم
و مهم تر از اینکه از تجربیات شما ها استفاده میکنیم
ممنونم از تموم کسایی که نظراتشون رو برای ما ارسال میکنن
دوستتون داریم
Designed By Erfan Powered by Bayan